Unreal | Дата: Понедельник, 15.11.2010, 01:14 | Сообщение # 1 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Статус: Offline
| Щоб якось оживити спілкування на сайті, хотіла би обговорити з досвідченими колегами особливості відносин батьки-педагог. Від батьків, мені здається, в першу чергу залежить відношення дитин до музичної школи і предмету, а відтак і ефективність домашніх занять (принаймі в молодших класах). Якщо виникають конфліктні ситуації - як правильніше реагувати? Наприклад, у однієї моєї учениці мама ніколи не попереджає, що їх не буде на уроці. Після того, чк дівчинка була відсутня майже місяць, я закрила вікно іншим учнем ( в мене дуже щільний графік, оскільки я ще в декреті і заледве вириваюсь на роботу), внаслідок чого шановна мама мене відчитала в хамській формі (вони, бачте, хотіли прийти і попередили мене про це день-в-день, кли нічого сунути по часі я уже не могла). У мене стійке бажання вдовитись взагалі він цієї учениці, тим більше, що на домашні заняття у них немаю ні часу, ні сил, ні головне бажання слухати скрипіння першокласниці(розпорядок дня контролює все та ж мама). З іншого, боку, дитина не винна в поведінці батьків. Взагалі, досить часто бачу конфліктні ситуації, і цікаво би було почути, як з них виходити так, щоб найменше постраждала дитина, ну і по можливості педагог.
|
|
| |
Ёлка | Дата: Суббота, 11.12.2010, 18:34 | Сообщение # 2 |
Рядовой
Группа: Администраторы
Сообщений: 8
Статус: Offline
| Я в таких ситуациях действую просто: если ученик и его родители качают права - иду к заучу сама и докладываю ситуацию. Мне за такие деньги, какие нам платит наша "дэржава" не охота заниматсья выяснениями отношений. Если ИМ это не нужно - то зачем это нужно мне? Железная отмазка ,которая всегда действует: если я вас не устраиваю как педагог - учите своих детей писать музыку сами.
|
|
| |